Regio B Kampioenschappen!

Wat een geweldig zwemweekend was het tijdens de Regio B Kampioenschappen Noord op 30 en 31 mei in Stadskanaal! In het 25-meterbad van zwembad Pagedal kwamen zwemmers uit Groningen, Friesland en Drenthe samen om regionaal de strijd met elkaar aan te gaan.

We verschenen met 11 zwemmers aan de start. En met succes! Er werden zoveel medailles binnengesleept dat de foto’s nauwelijks op de website passen. Van goud tot zilver en brons: onze zwemmers lieten zien dat hard trainen loont en zorgden voor een prachtig resultaat.

Anko is aan de slag gegaan met het maken van collages om alle prijswinnaars een plekje op de website te geven. Een luxeprobleem waar we natuurlijk alleen maar blij van worden.

Gefeliciteerd met jullie prestaties en op naar de volgende wedstrijden!

Door: Veerle Nieborg